Home Reclame Wervingssites

Wervingssites

Gepubliceerd in Reclame
Wervingssites

Vier wervingssites op een rij.
> De website voor de KPN als onderdeel van de campagne `de kansen bij kpn’. Dit is een geval van ‘short copy’ re-defined… De (print-)uitingen bestaan uit details van portretten en een enkel bijbehorend keyword, zoals vuur, goud, tango. Om de website in lijn te brengen met de campagne zijn een aantal informatie niveau’s gedefinieerd, waarin de visuals in allerlei vormen en formaten terugkomen, aangevuld met extra (pagina-specifieke) keywords. Het resultaat: een werkenbijsite in het (strakke) stramien van corporate kpn, maar toch met iedere pagina zijn eigen gezicht.

De andere drie websites zijn -hoewel tot in een ver stadium ontwikkeld- in concept gebleven.

wervingssites voor Prorail, UWV en UvT

> De website voor Prorail als onderdeel van de arbeidsmarktcampagne `Wat wordt jouw moment’, waarbij echte medewerkers centraal staan en vertellen over hun “moment of genius”.
> De website voor UWV in het kader van de campagne om ICT’ers te werven ‘UWV heeft wel heel veel ICT’. Op deze site wordt een UWV- / IT-tagcloud gekoppeld aan ultrakorte testimonials van medewerkers, projecten en vacatures.
> De website voor de Universiteit Tilburg om nieuwe studenten te werven, waarin de Maatschappij IQ test centraal staat.